Wat doen we?

De kracht van onze software-modules ligt in hun samenspel. Want juist met een goed totaaloverzicht kun je verbeteren, versnellen en uiteindelijk groeien. Al je activiteiten, van inkoop tot facturatie, stuur je dan aan vanuit ons systeem. Denk je eens in wat dit aan efficiëntie oplevert en wat je met die extra tijd kunt doen!

Slim en betrouwbaar voorraadbeheer

Je complete voorraad overzichtelijk beheren vanuit één plek: wie wil dat nu niet? Met Stockitup zie je in één oogopslag hoeveel voorraad er nog is, ook als je producten verkoopt via verschillende kanalen. Alle data is in realtime, wat onaangename verrassingen voorkomt. Geen overkooprisico's of onnodige annuleringen, maar een actueel overzicht van je voorraad op alle kanalen.

Bundel je items

Optimaliseer je voorraad en bundel bestaande producten tot handige set. Hierdoor denk je mee met de klant en verkoop je meerdere producten tegelijk. Nadat de klant een set aanschaft, regelt het systeem moeiteloos de zending. Dat is ook mogelijk wanneer de producten van verschillende locaties komen. Daarbij kun je één artikel onder meerdere EAN's verkopen, met een gedeelde voorraad.

Mis geen sales dankzij de LVB/FBA-switch

Mis je op dit moment weleens sales omdat je LVB-voorraad op is? Zonde! Stockitup zet je voorraad automatisch om naar eigen levering, en omgekeerd. Ook beschikbaar voor andere platformen of fulfillmentpartijen, zoals Amazon.

Optimaliseer het pickproces bij meerdere magazijnen

Heb je meerdere magazijnen voor je producten? Geen probleem! Je kunt verschillende magazijnen aanmaken en een pickprioriteit toevoegen. Zo hou je het pickproces onder controle. Je kunt ook een magazijn opsplitsen in verschillende secties en aangeven welk magazijn de prioriteit heeft. Alles om het pickproces te optimaliseren!

Voorraadniveaus en notificaties

Wil je goed op de hoogte blijven van de actuele voorraadniveaus, zodat je magazijnen nooit onverwachts leeg zijn? Stel dan eenvoudig voorraadniveaus in en ontvang notificaties wanneer het aantal producten daaronder komt. Je kunt dit doen voor alle producten tegelijk of per product afzonderlijk.

Een efficiënte orderverwerking maakt je dag leuker

Orders afhandelen kan meestal een stuk sneller. Wij kijken met je mee en delen graag onze ervaring.

Beheer je orders met één klik

Je kent het wel: voor elke kanaal in het orderproces open je een nieuw venster. Dat hoeft niet meer! Met Stockitup beheer je al je orders overzichtelijk vanuit één omgeving. Het maakt niet uit op welk kanaal je actief bent. Sorteer en beheer alle orders met één klik op de knop en creëer een efficiënte route, zodat je de orders snel en efficiënt verwerkt.

Efficiënt werken dankzij unieke verzendlabels

Je wilt dat alles zo snel en efficiënt mogelijk gaat. Toch? Verwerk dan je order met slechts één verzendlabel. Dit bevat alle informatie die je nodig hebt: artikelinfo, hoeveelheid en locatie.Dus: print het label, begin direct met picken. Het resultaat? Tijds- en kostenefficiëntie en geen gedoe met het printen van picklijsten en pakbonnen.

Kies voor de juiste verzendmethode

Niets zo onnodig tijdrovend als handmatig bepalen of je een order als briefpost of pakket verstuurt of naar welk land het gaat. Stel vervoerstype en verzendwijze vooraf in met specifieke regels en verwerk alles tegelijkertijd, met één muisklik.

Pas je picklijst aan

In Stockitup kun je jouw picklijst eenvoudig naar wens aanpassen. Kies uit meerdere opties, waaronder locatie, afbeelding, aantal, product, klantnaam, EAN, SKU en meer. Alle relevante informatie in één overzicht betekent minder fouten en snellere verwerking.

Retouren verwerken en beheren

Als verkoper krijg je er altijd mee te maken: retourzendingen. Beheer en verwerk alle retouren vanuit één omgeving. Ook maak je eenvoudig inzichtelijke analyses met retourpercentages en retourredenen. Hierdoor leer je waarom producten retour komen en kun je deze aantallen minimaliseren.

Verzend jij via bol? Dat is onze expertise!

Wij weten wat er allemaal komt kijken bij verzenden via bol.com (VVB). Daarom zorgen we voor een perfecte integratie. Weet met de juiste filters precies welke order je wanneer moet verzenden, hou controle over je complete verzendproces en voorkom vertragingen. Jij blij, klant blij.

Orderverwerking illustratie
Prestaties illustratie

Hou nauwkeurig je prestaties bij

Om te groeien en adequaat te anticiperen op wat er in je onderneming gebeurt, heb je data nodig. Met Stockitup krijg je inzicht in al je prestaties: de specifieke of totale omzet en marges, je hardlopers en je achterblijvers. Splits verkoopkanalen en kom erachter welk kanaal het beste presteert. Alles overzichtelijk bij elkaar!

Creëer moeiteloos inkooporders

Met Stockitup krijg je eenvoudig inzichtelijk wat en wanneer je moet inkopen. We baseren onze inkoopadviezen op een uitgebreide gegevensanalyse, waardoor ze altijd kloppen. Het systeem vergelijkt en integreert verkopen, budget, beschikbare voorraad, verwachte voorraad, levertijd en inkoopprijzen. Zo creëer én download je moeiteloos inkooporders per leverancier.

Inkooporder aanmaken en inboeken

Binnen Stockitup creëer je makkelijk en snel aangepaste inkooporders. Controleer vervolgens de zending en boek deze eenvoudig in. Hierdoor zie je direct of het juiste aantal is binnengekomen of dat je ergens op moet anticiperen. Wel zo handig.

Inkoop illustratie
Facturen illustratie

Genereer automatische btw-facturen

Btw-facturen accuraat en tijdig verzenden kost veel tijd. Tot nu! Maak je geen zorgen meer over het nasturen van btw-facturen, maar regel dit volledig automatisch. Zo heb je er geen omkijken meer naar. Pas alle facturen aan naar wens. Werkt ook met bol.com-factuuraanvragen.

Creëer eenvoudig e-mailcampagnes

Stel eenvoudig scherpe e-mailcampagnes op waarmee je automatisch productbeoordelingen verzamelt. Hiermee verbeter je jouw producten. Dit zorgt voor positieve reviews, wat weer goed is voor je verkopen. Minimale inspanning, maximaal resultaat!

Personaliseer daarnaast je e-mails met eigen tekst, logo, productafbeeldingen, naam, links en handige bijlagen. Reageer ook direct op triggers, zoals retouraanvragen. Stel bijvoorbeeld in dat klanten handleidingen of informatie over hun bestelling ontvangen. Dit kan helpen om daadwerkelijke retourzendingen te voorkomen.

E-mailcampagnes illustratie
Gebruikers en rollen illustratie

Meerdere gebruikers en rollen

Grote kans dat je met meerdere personen in de online omgeving werkt. Dan is het wel zo handig dat iedereen een eigen account heeft. In Stockitup genereer je oneindige gebruikers en rollen en pas je de rechten individueel aan. Zo zorg je ervoor dat iedereen bij de modules kan die nodig zijn voor het correct uitvoeren van het werk en bescherm je de data.

Samen groeien?

Zoals gezegd: alle afzonderlijke software-modules kun je afzonderlijk gebruiken. Maar de kracht van Stockitup ligt juist in de onbegrensde integratiemogelijkheden. Niet alleen kun je al je externe platformen koppelen. Als je al onze software afneemt als totaalpakket, beheer je al je e-commerce activiteiten vanuit ons systeem. En we blijven in ontwikkeling. Er komen steeds nieuwe modules bij die het systeem nog completer maken.

Groeien illustratie

Benieuwd of we jouw kanalen kunnen koppelen?

Koppelingen en integraties

Wil je Stockitup in actie zien?

Boek een demo
Benieuwd of we jouw kanalen kunnen koppelen?
Wil je Stockitup in actie zien?