Inkoop
Bij te weinig voorraad loop je omzet mis en wanneer je te veel voorraad hebt staat geld stil. Een correct voorraadniveau betekent groei en is uiterst belangrijk. Vanwege de vele verkoopmogelijkheden is het lastig om al deze data bij elkaar te krijgen en een continuïteit te hebben op de inkopen.
Sta je wel eens met lege handen?
Kom nooit meer onverwachts zonder producten te zitten dankzij een slim inkoopbeheer. Stockitup biedt digitale ondersteuning voor het inkopen van producten. Met behulp van de inkoopmodule analyseert de software de huidige voorraad en de omloopsnelheid van producten om een nauwkeurige inschatting te maken van het benodigde aantal producten. Daarbij wordt rekening gehouden met de productie- en levertijden van leveranciers, kalender-evenementen en budgetrestricties. Op die manier hoef je je geen zorgen meer te maken over je voorraad, en komen jij én jouw klanten niet meer met lege handen te staan.
Iedereen heeft een budget
Heb je te maken met een vastomlijnd budget voor de volgende inkoop? Begrijpelijk! Stockitup helpt je bij het nemen van de juiste beslissingen. Onze software analyseert namelijk alle verschillende factoren: denk aan de marge en omloopsnelheid. Op die manier berekent de software welke producten op dat moment het interessantst zijn om in te kopen, uiteraard allemaal binnen het budget. Je past je budget flexibel aan op basis van de behoeften van je bedrijf. En ook als een budget niet volledig benut hoeft te worden, geeft de software dit aan. Zo neem je een weloverwogen beslissing die past bij de situatie!
Ben je concurrenten een stap voor
Inzicht in je inkoopmanagement en realtime gegevens: dat is wat je nodig hebt om in te spelen op de huidige markt, voor het beste inkoopresultaat. Stockitup stroomlijnt en vereenvoudigt het inkoopproces. Zo maakt de software nauwkeurige inkoopvoorspellingen en maak je gebruik van budgetplanningen. En dit allemaal in één gebruiksvriendelijke interface. Dankzij de waardevolle inzichten en de realtime gegevens kun je gerichter inkopen en kosten besparen.